onsdag den 12. november 2014

Hvor skoven dog er

ualmindelig smuk i disse lune dage.
Jeg elsker simpelthen at komme i skoven på denne årstid. Med alle dens gyldne farver, nedfaldne blade, kogler, mos og solens indfald. Bevæbnet med kurve for at få samlet ind til vinterens
dekorationer og stilleben. Og der er så mange skønne, gratis gaver i skovbunden. Vidunderligt.


Her skulle man så lige kunne høre fuglesangen, der akkompagnerede mig.


Og fasanens advarsel til sine artsfæller lød gennem skoven.


I toppen af træerne sprang et egern rundt som var det forår.

Og jeg fik fyldt kurvene med lærkegrene, kogler og mos.
Skoven - ja den er ved Hals.

7 kommentarer:

  1. Ja, det er virkelig fantastisk. Her hos os er det for første gang koldt i dag, men vi har jo også været forkælede med det lune vejr :-)
    KH Lisbet

    SvarSlet
  2. Flotte bilder. Kom akkurat nå inn etter en tur langs veien med lommer og "hette" fulle av kongler og nøtter. I morgen blir det mer dekorasjon i drivhuset. (vi harr dessverre ikke lerk her vi bor)
    Kos deg med dekorasjonene:)

    SvarSlet
  3. Man kan kun nyde dette milde efterår.... eller er vi gået over i vinter!?
    Jeg kan sagtens høre fasanen og nyde duften fra skovbunden. :)

    SvarSlet
  4. Hej Helga. Det var vel nok nogle flotte billeder. Jeg har det ligesom dig - jeg skal også ud i skoven og samle ind for at pynte op i haven. Jeg glæder mig!

    SvarSlet
  5. Åjaaa.jeg er så enig! Skogen er aldeles fantastisk på denne årstid...vi gikk en tur på søndag..hele skogen lyste av irrgrønn mose og gylne blader...så vakkert:)

    SvarSlet
  6. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlet