lørdag den 10. december 2011

Inspiration af den rustikke art.


Jeg er til gammeldags og rustik jul.
Det lyder måske som en underlig blanding. Men der er  nogle ting som altid skal frem, og så er der de nye påfund hvert år.




Da jeg beskar mit gamle æbletræ i foråret, gemte jeg de flotteste og mest krogede grene til senere brug. Og jeg kunne godt huske at have set Tage Andersen bruge grene netop på denne måde.
Klip spidserne af og mal dem med en rød farve, så har man et alternativt lille juletræ.



Sat fast i ler og med mos omkring.
Der kan selvfølgelig hænges pynt på, men det agter jeg ikke at gøre.

Og nisserne, ja de hører til den pynt der skal frem. Det er nemlig børnenes.








20 kommentarer:

  1. Flot og inspirerende ide. Lige noget for mig . Tak for det :O)

    SvarSlet
  2. Hej Helga
    Jeg så artiklen om dig i Haven - og jeg må sige, at det pustede ild i en gnist i mig! Jeg har lavet en ny (have-)blog (har haft en blandet blog tidligere), og glæder mig meget til at følge dig og din planteskole!!!
    Hej fra Line

    SvarSlet
  3. Undeniably believe that which you stated. Your favourite justification appeared to be on the web
    the easiest thing to take into accout of. I say to you, I certainly get
    irked whilst other people think about worries that they
    plainly do not recognise about. You managed to hit
    the nail upon the top and also defined out the entire thing with no need side effect , other folks can take a signal.
    Will likely be back to get more. Thank you

    Also visit my web-site ... Asian Massage (Buanss.Kr)

    SvarSlet