onsdag den 7. december 2011

Sol og sne.

Da solen kom igennem tirsdag, blev jeg fristet til en gåtur. Ud i naturen i gummistøvlerne, så jeg kunne høre sneen og haglene knase når jeg gik.


Man kan jo ikke andet end synes at naturens egen iscenesættelse er smuk. 


Dette sceneri er menneskeskabt, men så flot fordi der er tænkt over sammensætningen af planternes farver og vækst.


Den agavebladede mandstro i sne og frost er et smukt syn.


Ikke flere hagl, tak.

Og så skulle jeg have taget de hjemmestrikkede sokker på, for jeg endte med at fryse om fødderne og få ondt i halsen. Nu er ulden kommet på.











3 kommentarer:

  1. Ja, smukt ser det ud :-)

    Vi har kun fået hagl her på Fyn.

    Og sokkerne - dem har jeg gået med i snart to måneder - ha, ha.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  2. Ah hvor fine sne-billeder - vi har endnu ikke set skyggen af sne her i Østdanmark. Bare ærgerligt at det kostede på helbredet. Godt de tykke sokker er fundet frem. God bedring.

    SvarSlet
  3. Så smukt! Det grønne træder meget tydeligere frem med sne som baggrund. Og, så længe det ikke er mere end det, er det vel til at holde ud ;-)

    Ha´en rigtig god aften
    Birgitte

    SvarSlet