mandag den 19. december 2011

Trøstespisning og sommerminder.

Sådan en fjerde søndag i advent, hvor de danske piger desværre tabte bronzen i Brasilien, måtte jeg trøste mig selv. Med den sidste adventsgave - eller dele deraf, nemlig Mozartkugler og kaffe.
Og da de jo var så venlige at fortælle at der er 40 graders varme derovre, fik jeg en inderlig lyst til at se på sommerbilleder.









Taget for nøjagtigt et halvt år siden.
Hvor var det så lige den tid blev af? Og hvor skal lyset og varmen være velkomment igen.






6 kommentarer:

  1. Om nøjagtig ½ år står vi igen på højdepunktet, skønt at have det at se frem til, og allerede om et "øjeblik" bliver dagene længere. :o)

    SvarSlet
  2. Jeg må indrømme, at jeg også glæder mig ekstra meget til næste sæson. Måske skyldes det, at vi havde sådan en elendig sommer?? Dejligt at se dine billeder.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  3. Ja de arme piger, som piskede rundt i sådan en varme! Men det er nogle dejlige sommerminder du viser og tak for det.

    SvarSlet
  4. Ja - det var øv for de kæmpende håndboldpiger. Men jeg vil alligevel takke dem for god underholdning, medaljer eller ej.

    Sommeren er på vej - det har den været længe :O)

    SvarSlet
  5. Imorgen - vender det

    Der er lys forude.

    God jul fra
    Eva
    Evigglade.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Dejlige sommerbilleder! Ja, vi længes mod lyset og alt det friske, grønne.
    Nu går det den rigtige vej :-)
    Hej fra Line

    SvarSlet