tirsdag den 6. december 2011

Det varmer og glæder

mit halvgamle hjerte at så mange har læst artiklen i Haven og kommet med de dejlige positive tilkendegivelser.
Det var også med sommerfugle i maven, at jeg ventede på bladet. Og selvfølgelig fik jeg posten en dag senere end de fleste. Men sådan er det her i "udkants-Aalborg".


Disse to står også og spreder varme og hygge.
For jeg er nemlig så heldig at jeg får adventsgaver.


Dette års juleindkøb på Voergård Slot.
Skal lige have det hængt pænt op med de andre metalskilte fra de tidligere år.

Lidt samler er man jo!!!



5 kommentarer:

  1. Ja sikken en dejlig artikel og smuk have du har. Det er faktisk helt sjovt og se og læse sådan en artikel, når man nu har fulgt dig her et stykke tid. Jeg skulle lige læse lidt før det gik op for mig;):)

    Flotte gaver.......sikken de hygger.

    Mange hilsner Lise Lotte

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle dejlige jule billeder.

    Hvad er det for noget med HAVEN ? Jeg må flovt bekende, at jeg endnu ikke har haft tid til at læse det - ligger endnu i plasticovertrækket. Hvad skal jeg kigge efter ?

    SvarSlet
  3. Ærger mig over at jeg ikke er abonnent på Haven lige nu.. Ville godt ha' læst den artikel..

    Er sikker på den er god :-)

    SvarSlet
  4. Skønne gaver :-) Jeg er også heldig at få adventsgaver i år - ja, og faktisk også en pakkekalender fra min søster ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  5. Hvor må du være stolt. Tillykke med den velfortjente anerkendelse! Det er så dejligt at vide, at der findes passionerede havefolk derude. Her hvor jeg bor er det lidt en mangelvare, desværre... Alt godt fra Karina

    SvarSlet