fredag den 9. december 2011

Stormvarsel igen udenfor - julehygge indenfor.

En ny storm truer. Og jeg er forberedt. Har taget skiltet ned, flyttet stativer så de ikke vælter, ladet større træer i potter ligge ned.
Alle potterne på marken skal nok blive stående, måske enkelte af græsserne vælter. Men ellers er der faktisk meget mere læ der, end man lige skulle tro. Så må jeg jo se efter stormen om det også holder stik.


Indenfor i min stue raser ingen storme, kun julehyggen får lov til at komme herind.
Så når vejret bestemmer jeg skal være inde, er der nogle flere ting jeg skal have arrangeret til jul.

Og een af ideerne har jeg fået fra Tage Andersen, da jeg besøgte ham på Norrviken for nogle år siden.
Så kom an fredag.


6 kommentarer:

  1. Uhha jeg skal lover for at der er riv og rusk. Hvem der bare sad i julehyggen hjemme hos dig. Det ser godt nok hyggeligt ud :-)

    God weekend

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud Helga!!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  3. Dejlig stemning.
    Må man spørge, hvor christmas-skiltet kommer fra?

    Glædelig december
    - hilsen Marthe

    SvarSlet
  4. Hejsa.

    Skiltene er i jern og jeg har købt dem løbene af Stig Lauritsen når han er på Voergård Slot til jul.

    Han har altid et nyt hvert år og det har jeg så gjort til mit nyindkøb.

    Jeg ved ikke om han sender pr. post, men prøv at konbtakte ham i Paradehuset, Gisselfeldt Slot.

    Venlig hilsen Helga

    SvarSlet
  5. Tak skal du have.
    En god tradition. De er meget fine.

    SvarSlet
  6. Det ser rigtigt hyggeligt ud :-)

    Jeg er også til den gammeldags og rustikke jul (som du kan se på min juleblog), som du skriver om i et andet indlæg. I det hele taget har vi vist meget samme smag, tror jeg ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet