torsdag den 24. november 2016

I Tage Andersens univers.


Jeg er en stor beundrer af Tage Andersen og hans fantastiske tilgang til kunsten og arbejdet med blomsterverdenen. 
Jeg har besøgt hans udstillinger og været både i Norrvikens Trädgårdar og på Gunillaberg, men aldrig set hans magiske hus i Ny Adelgade i København.

Det har jeg nu og jeg inviterer dig kære læser til at tage med ind i den skabende kunstners fantastiske verden.
























Tak fordi du fulgte med på rejsen gennem dette smukke og skønne sted.
Sidste billede viser Tage Andersens nyskabelse - en stor vase i træ, jern og zink med navnet "Jardeniere".

Og der står en i min stue nu.

7 kommentarer:

  1. Åh, så mange smukke ting som inspirerer. Det er kun tre uger siden jeg var inde i butikken og det er allerede så forandret i og med der er kommet juletræer og sager - smukt!

    SvarSlet
  2. Spændende univers,-helt unikt!

    SvarSlet
  3. Grattis till ett läckert köp. Och stort tack för turen :) Jag har varit på Gunillaberg och förundrats över hans enkla men vackra skapelser.

    Carina

    SvarSlet
  4. 1000 tak for turen til dette fantastiske spændende univers.
    Mange hilsner Anette

    SvarSlet
  5. Kære Helga.
    Smuk tur du havde der og Tage,s kunst art er unikt...er man i Kbh. Så må man unde sig et kik derind . Sidste år var jeg så heldig at få lov til at se Tage arbejde han går jo helt i et med sit univers. Tage Andersen forstår ikke at gå på kompromis med materialer..Står lige om lidt med en planlagt tur derind køber lys derinde de er helt fantastiske..
    Kh. Grethe

    SvarSlet
  6. Hej Helga.
    Jeg kan godt følge dig i din glæde og begejstring for Tage Andersen. Hver gang vi kommer til København, må vi også en tur omkring Ny Adelgade.

    SvarSlet