tirsdag den 13. december 2011

Imellem regnbygerne

var der rigtigt dejligt vejr mandag. Temperaturen sagde godt nok kun 5 grader, men der var helt vindstille.
Så ud og få pulsen op med noget gravearbejde. Skørt, måske, men skønt og så hårdt var det heller ikke.
Bagefter fik jeg lagt en del flis ud, lavet for længe siden med "kværnen".




Det var der bestemt ikke mulighed for sidste år ved denne tid. Der bestod arbejdet i at skovle sne.




Oppe i træet ved hønsegården, sad en fasan og ventede på at hønsene blev færdige med at spise, så den kunne flyve ned og tage resterne.
Og man må sige, at den har godt overblik deroppe.




Så var den dag brugt og en smuk solnedgang afsluttede den.



1 kommentar:

  1. Hej
    ja jeg var også ude og grave , plantede nemlig de sidste roser ud ved mit drivhus, har så lige fået den sidste træpæon med posten i dag så lige så snart det holder op med at regne skal den også i jorden og ja jeg er også dybt taknemlig for vejret i år for ellers havde det set sort ud med at få drivhus op og plantet rundt om det, nu mangler jeg snart kun og få flis på stierne.
    Da jeg gik ude den 2 december moppede min mand mig og spurgte om jeg godt vidste at det altså var december og ikke sommer,men en rigtig have freaks stopper vel ikke bare fordi det er december.
    Så mange hilsner fra en som er lige så skør på den gode måde. Helle

    SvarSlet