mandag den 28. marts 2011

"Undskyld at jeg roder

i haven.  Men jeg vidste ikke at du sov her."




Fru Pindsvins vinterhi.




Det er ikke til at se det, men under bregnen og alle bladene, ligger Fru Pindsvin og sover. Dvs. det gjorde hun indtil jeg intetanende kom dertil, godt igang med at fylde kurven for femte gang med det værste grenaffald og blade.

Jeg skyndte mig at dække hende til igen og fandt et andet sted at fortsætte oprydningen. Jeg håber hun sover videre og først vågner når tid er.
                                                                            

7 kommentarer:

  1. Så spennende med pinnsvin i hagen.Du dekket henne så godt til igjen,så jeg tror hun sover godt, til det er på tide å våkne:) Hjertelig hilsen fra Ellen.En ny følger på din blogg:)

    SvarSlet
  2. Uha da... hun har nok været lidt knotten, men mon ikke den kolde morgen har fået hende til at putte sig igen, - det ville jeg ihvertfald ha' gjort, hvis jeg var hende... ;o))
    Ha' en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt for dig at have et pindsvin i haven. Det har vi også med mellemrum - jeg håber, at det dukker op igen i år.

    SvarSlet
  4. Så hyggelig overraskelse! Godt du så henne og at du ikke begynte med maskiner... Hanne

    SvarSlet
  5. Så koslig :)
    Jeg hadde et på besøk ifjor sommer,den ruslet rundt i hagen på kveldene når vi satt ute...tror den var litt selskapsyk,he-he.
    Håper den blir værende hos deg:)

    SvarSlet
  6. Oj, jammen er du heldig som har pinnsvin i hagen! De er så søte, og så nyttige også =)
    Håper hun ikke tok skrekken, men fortsetter å bo hos deg i hagen!

    SvarSlet
  7. Jeg er overbevist om det å treffe dyr setter positive og uforglemmelige spor i hjernevinningene våre.
    Godt du la henne til å sove igjen, den morgengretne, det er ikke bare, bare å bli vekket før en er utsovet.
    Traff selv på et firfisle (firben) i går, det var jo dagens store happening.

    SvarSlet