fredag den 23. marts 2012

Jeg har været slem



ved mange af mine træer og buske i år. Faret frem med  beskærersaks og sav. Ikke så meget af lyst men fordi det er nødvendigt. Og jeg må indrømme jeg bliver bedre til det efterhånden. Blodblommen var blevet stor og med blødende hjerte - næsten - gik jeg igang med en større omgang og resultatet blev rigtigt godt.



Og da jeg ikke nænner at smide væk, kom der nye grene ind i vaserne. Hjertetræets grene var alligevel færdige.
Og det er dejligt at sætte sig ved spisebordet når der så skønne blomster at beundre.

 




Sidste efterår fik jeg et pebertræ fra en have der skulle reetableres.
Det har overvintret i en potte og står nu med søde blomster. Skal så lige have fundet et blivende sted til det i haven.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar