onsdag den 7. marts 2012

Nu som pilefletter?

Nja, det bliver jeg nok alligevel ikke lige med det samme, selvom lysten er til stede. Men når jeg nu er så glad for mine gamle kartoffelkurve og de trænger til reperation, ja så griber jeg til de forhåndenværende materialer. Derfor har øvet mig ud i den ædle kunst det er at flette med pil.

Og det er ikke så let, skal jeg hilse at sige..
Men når resultatet bliver brugbart, så sveder jeg gerne over det arbejde.


Sådan ser den ene ud før reperationsarbejdet.



Godt begyndt er halvt ........

Så grene fra den stynede guldhængepil bliver til ny bund i kurvene.
Må se at blive færdig, for der skal snart fjernes ukrudt..


2 kommentarer:

  1. Det går jo meget godt med pilefletteriet, så fortsæt du bare med det. Det er alligevel alt for koldt at komme ud og fjerne ukrudt :o)

    SvarSlet
  2. Hej. Det ser jo rigtig godt ud, så jeg synes også du skal gøre det færdigt.

    SvarSlet