torsdag den 11. august 2011

Hulen i haven.


Min guldhængepil, som jeg styner hvert forår, står nu som en parasol med grene til jorden. Fantastisk som det træ har vækstkraft. Jeg klipper af grenene inden de hænger henad jorden for at undgå at evt. sygdomme trænger op i det via grenene.


Da børnene var mindre havde vi en rebstige hængende ned fra een af grenene. Så klatrede de op, trak rebstigen med og så legede de stilleleg, For hvis jeg ikke vidste de sad deroppe, ja så kunne jeg faktisk ikke se dem.


Nu er det en flot efeu der kravler derop og jeg har en havestol stående der, så jeg kan nyde udsynet.
Hvis jeg da altså sidder ned!
Til højre for pilen står en ildløn - acer ginnala. Den får flotte høstfarver.


Ved foden af pilen står een af mine dejlige kongebregner i en krukke.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar