torsdag den 31. maj 2012

I godt selskab


er jeg altid når jeg går derude i haven mellem alle blomsterne.
Jeg tror såmænd også planterne selv synes de er i godt selskab med hinanden - hvadenten det er tilfældigt eller noget jeg har valgt.



Vellugtende aftenstjerne sammen med en klædelig hosta.
Helt tilfældigt.



Cypresvortemælk har fundet sig en partner i en lille blå akeleje.
Helt tilfældigt.



En selvsået sort kvan og purløgsblomster. Perfekt match.
Helt tilfældigt.



Og så en masse akelejer i forskellige farver.
Helt tilfældigt.

Så hvorfor bruge en masse tid på at finde ud af hvor planterne skal være, når de klarer det så godt selv?


4 kommentarer:

  1. Det må man give dine planter, de er sandelig dygtige til at finde deres pladser. Dejlige makkerpar
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  2. skønne billeder:) Anne Gine

    SvarSlet
  3. Ret smart! Det gælder blot om at få dem til at flytte ind, så skal de nok selv møblerer. ;o)

    SvarSlet
  4. Dine akelejer er smukke.
    Jeg holder meget af akelejer og har dem flere steder i haven.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet