mandag den 7. maj 2012

Jeg skal til et spændende



arrangement d. 23 . maj. For der kommer Birgitte Husted Bendtsen til Thyboesminde Stauder og holder sit berømte foredrag om storkenæb. Samtidig har hun sin nye bog med, vi skal se Kirstens have og så kan der købes planter.

Det er jo mere end et Kinderæg.

Jeg har været inde og smugkigget på Kirstens hjemmeside og har fundet nogle planter der skal med mig hjem.



Over 550 sorter og 700 skønne fotos er der blevet plads til på de 208 sider i den nye, udvidede udgave af den efterspurgte bog om storkenæb.



Så har man ikke besat den aften endnu med vigtigere gøremål, skulle man måske overveje at melde sig til.

Arrangementet findes i Havens "Det Sker", men man kan også kontakte mig.

Og er man ikke lige stedkendt, kommer addressen her:

Thyboesminde StauderSkivervej 80
9362 Gandrup







Sød, sødere, sødest.
En lille appetitvækker.

1 kommentar:

  1. Det lyder som et spændende arrangement.
    Jeg er ofte inde på Thybosminde stauder - fristende fristende side.
    Jeg skal selv til Kjeld Slots Garden Party, hvor Kirsten Bengtson også kommer og fortæller. Det glæder jeg mig meget til.

    SvarSlet