torsdag den 7. april 2011

Praying Hands.

Hvert år kårer Dansk Hostaselskab årets hosta og i år har man valgt Praying Hands.
Jeg går bestemt ikke altid op i hvad "moden" dikterer. Jeg følger oftest min intuition og hvad jeg selv godt kan lide. Det er nemlig det min have afspejler og jeg tror også det er det gæsterne/kunderrne falder for.
For min glæde og entusiasme for mine egne yndlingsplanter skjuler jeg ikke.





Lige siden jeg plantede denne hosta i en krukke i min have, har jeg været meget begejstret for den. Den stakkels moderplante er blevet delt og delt, og alligevel har jeg ikke kunnet lave nok planter.Det er ikke den hurtigste hosta, så idag har jeg pottet en masse nyindkøbte barrods op.

4 kommentarer:

  1. Åh ja hosta. Dem er jeg altså også forelsket i. Har så mange, at jeg ikke har plads til dem, men når jeg ser en jeg bare må eje ja så kommer den altså med hjem i potte :-D

    Ha' en dejlig aften :-)

    SvarSlet
  2. En god holdning at have :-)

    Jeg sælger også kun det, jeg selv kan lide og er interesseret i at få fingrene i ;-)

    Flot hosta.

    Har du fået mine planter? Glæder mig til at modtage dine :-)

    God weekend.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  3. Den er da også gevaldigt fin, den hosta! Bliver den ved med at være så opret?

    SvarSlet
  4. Hej Marlene.
    Jeg har fået dem idag og har pottet dem op, dvs. den ene ridderspore er blevet plantet i mit bed med mørke blomster og planter. Glæder mig.

    Hej Marie-Louise.
    Ja hostaen er præcis som på billedet. Ser virkelig ud som om den rækker mod himlen uden at være for prætentiøs.

    God weekend til havefolket.

    SvarSlet