fredag den 20. januar 2012

Helt svenskt og uglet - eller øv Danmark.

Ja sådan en torsdag aften, hvor der ikke var nogen grund til at kippe med Dannebrog, blev det så de svenske kulører der var i focus. Jeg havde nu lavet det hele før landskampen mens dagslyset og solen var fremme. For det blev da helt mørkt, sådan lidt pludseligt i 2. halvleg i en vis håndboldkamp.
Vi håndboldtosser her blev da slemt skuffede.







Uglen er jeg ret pjattet med - også et loppefund.



Totalt svulstige og sprøde knopper parat til udspring.



Næsten helt sommerligt, når havestolen synes.



Jeg fjernede min forsythiabusk for en del år siden. Jeg havde et meget ambivalent forhold til den.
Men jeg kan nu godt lide grenene her tidligt på året.
Noget mere villigt skal man lede efter.



Heldigvis vokser der så forsythia i vores frie natur her, så jeg kan få min ind-imellem-lyst til disse grene styret.

Og tag Jer så lige sammen rød-hvide drenge!!


4 kommentarer:

  1. Gode billeder.
    Hvor er uglen fin.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  2. Ja kan vi så få noget ordentligt håndbold i stedet for det pjat :o)
    Skønne billeder af dit forår i stuen, og så med solskin på :o)
    Din ugle er såååå sød, og så er det jo toppen af poppen med ugler for tiden :o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  3. Jeg blev mere skuffet end jeg kan bære :O(

    Overvejer at stoppe med at se håndbold, for jeg bliver SÅ påvirket når det går skidt. Men det bliver svært ikke at pille ved fjernkontrollen alligevel :O)

    Godt jeg har en have........

    SvarSlet
  4. Sjovt nok, har jeg også lige været i det gule hjørne ;-)

    Ha' en god weekend
    Ina

    SvarSlet