mandag den 16. juli 2012

Chokolade-ridderspore.


En ridderspore med udtalt chokoladebrune farver og aftegninger. Jo det er rigtigt nok.
Om den er smuk eller køn, må være en smagssag for den enkelte. Men for en nørd som mig, er den et plus netop fordi den er så anderledes. Og faktisk synes jeg den er smuk.



Jeg har sået nye og de er godt på vej.
Da sneglene elsker riddersporer, står de nye planter i et sneglesikkert område.
For frøene var dyre og der er kun kommet 5 planter ud af anstrengelserne.

Navnet: "Ebony in Snow".




2 kommentarer:

  1. Det var da en fin ridderspore. Du har helt ret i, at sneglene elsker dem. Jeg købte en ny for ikke ret længe siden, den har de allerede mæsket sig i :o( de har endda ædt blomsterknopperne.

    SvarSlet
  2. Den ser spændende ud. Alt hvad der har navnene 'Chokolate' eller 'Black Night' er også noget der får pulsen til at banke lidt hurtigere hos mig ;O)

    SvarSlet