fredag den 6. juli 2012

Sort og hvidt eller noget af det mest vellykkede i min have.


En gang imellem lykkes tingene og alt går op i en højere enhed. Bag mit gamle, gamle æbletræ plantede jeg for en del år siden en sort hyld, den mørke spirea Diabolo, en fyldt uægte jasmin, en hvidbrogetbladet hyld og i en krukke står det mørke hjertetræ.
Lige nu nu er hele menageriet her på sit højeste og kontrasterne klæder hinanden så smukt. Og når blomstringen er ovre, fortsætter løvet med at levere helt til frosten kommer og det bliver løvfald.




















9 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt at du syntes det er smukt sammen, det syntes jeg også :-D !
    K.Gro

    SvarSlet
  2. Sort og hvid er altid en sikker vinder.
    Det ser godt ud.

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig flot ud :O))) Helt vellykket!

    SvarSlet
  4. Hej. Det er nogle gode kombinationer og det ser helt fantastisk ud!

    SvarSlet
  5. Smukt og enkelt. de hvide lyser op på en smuk måde.
    Dejligt skilt. Derude er jeg også ret tit;-)

    SvarSlet
  6. ... jeg nynner bare med...:)

    SvarSlet
  7. Bare et ord yderst velykket.
    KH. Margrethe.

    SvarSlet
  8. Helt enig, de klæder hinanden utroligt flot.
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  9. Smukt.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet