lørdag den 14. juli 2012

Jeg så solen, hækkene blev færdige og dagens roser.


En tørvejrsdag og endda lidt solskin. Dejligt.
Hækkene blev færdigklippede, både maskinelt og manuelt.




Buksbomhækken er nyklippet og det er min høne-fugl også.
Det foregår manuelt og er den sjoveste del af arbejdet.


Med tiden skal disse to blive til en bue. Vokser meget uens selvom de er lige gamle.
Aftensolen leger med.


Blå stormhat.


Endnu en campanula. Knopperne er hvide mens blomsten er lyseblå.


Skønne, dejlige Ghislaine de Feligonde med selvsået linaria Canon J. Went.


Lykkefund højt oppe i træerne.


4 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud - og der er ikke noget som nyklippet græs eller trimmede hække. Her venter hækkenen stadig....suk altså.

    Den der bue bliver da helt fantastisk er jeg sikker på og så i tørvejr ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Wouw, hvor står dine hække flot!
    Jeg skal på rosentur til Glücksborg idag, hvis jeg falder over en Lykkefund SKAL den med hjem... ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud. Haven ser helt anderledes ud nu. Uh den er smuk din Lykkefund, min er bare et lille skravl.

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  4. Hvor ser det godt ud og det blir´ helt sikkert fint med buen at kikke igennem.
    R.'Ghislaine de Feligonde' er absolut en af mine favoriter - hun er bare dårende dejlig !

    Masser af havehilsener Sanne O.

    SvarSlet