torsdag den 19. juli 2012

Østrig når det er bedst.


Indrømmet. Jeg har snydt lidt de sidste dage. Jeg er nemlig ikke i regnfulde Danmark, men i Vorarlberg i Østrig. Jeg bor i den smukkeste natur i 1000 m´s højde, hvor man pga. vejarbejde skal køre en omvej for at komme op. Det er så 10 km op ad snoede bjergveje med mange hårnålesving og østrigere der kører pænt til!!!
Men inden jeg tager hjem, tror jeg at jeg er ret så dreven i den slags kørsel også.

Nedenstående billeder viser min udsigt i alle retninger og forskellige huse og gårde i den lille landsby jeg bor i. Det er så utroligt smukt og jeg kan slet ikke få nok af at beundre naturen og landskabet.









Området hedder "Grosses Waltsertal" og er beliggende nær både Schweiz og Lichtenstein. Sidstnævnte lilleputland  og hovedstaden Vaduz besøgte vi igår. Ligner Østrig og så er det dyre biler, jakkesæt og japanske turister.

Jeg vil slet ikke nævne at der var 28 grader onsdag!!





6 kommentarer:

  1. Åh ja, der er smukt i Østrig! Fortsat god ferie :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Der hvor du er ser drømmedejlig ud.
    Forsat god ferie til dig fra det regnfulde Danmark.
    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
  3. Det er helt OK at snyde, når bare man så også viser sine feriebilleder til os... :) Hvor ser der skønt ud i Østrig og temperaturerne fejler da heller ikke noget. Smukt med SMUKT på. Fortsat god ferie.

    Ulla

    SvarSlet
  4. Du er tilgivet dit "snyderi" :)
    Det er dog en fantastisk skøn udsigt du har, og så 28 grader! Nyd resten af din ferie.

    Jeg glæder mig til at skulle sydpå også - jeg trænger til at få varmet skroget godt igennem, selvom jeg bliver adfærdsvanskelig når vi nærmer os de 30 grader :)

    SvarSlet
  5. Orv det gad jeg godt Helga ... 28 grader og en fantastisk natur :-)
    forsat god ferie.
    Kh Lone

    SvarSlet
  6. Så flott det er der!...og utsikten er fantastisk...for ikke å glemme 28gr....:)))
    Kos deg og nyt ferien:))

    SvarSlet