fredag den 8. juli 2011

Dagen derpå

har været en dejlig dag. Sådan en ny titel gør een lidt langsom og eftertænksom, på den dejlige måde. Jeg gik rundt i haven længe og plukkede blomster til mine buketter. Havde en stor kande med vand i med, så de ikke kom til at tørste inden jeg blev færdig. Heldigvis er der jo meget at vælge imellem lige nu, så det var ikke svært.











Ridderspore Black Knight, lodden løvefod, mælkeklokke, aksærenpris og rølliken Alabaster.

En stor og en lille, som det sig hør og bør.








Der blev så efter barselsbesøget tid til at gå i haven og nyde endnu en dejlig, lun sommeraften. Tempoet forholdt sig stabilt her også, så meget blev det ikke til, mest nydelse. Og det er jo ikke uvæsentligt.


Beundrede den hvide kvæsurt, der står så smukt i det hvide bed med en rød berberis som kontrast.


Den skønne gråbladede haveklinte med de reneste hvide blomster. En selvsående bandit af den søde slags.


Den ligeså villige matrem, som jeg ikke vil undvære i min have. Lugten/duften af den kan mange ikke lide, men den kan camoufleres med bl.a. roser.

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin buket. Jeg kan godt forstå, at det giver anledning til eftertænksomhed, når sådan en lille fyr kommer ind i ens liv :-)

    SvarSlet
  2. Flot blå og lime buket. Den hvide kvæsurt er lige kommet på ønskelisten ;-)

    SvarSlet
  3. Kære Helga.
    Et kæmpe tillykke med den fine mormor-titel... Det er jo en af de fornemmeste titler der overhovedet findes :-)
    Skønne hvide blomster.
    Rigtig god weekend.
    Kh Lone

    SvarSlet
  4. Dejlige hvide blomster og tillykke med mormortitlen.
    God weekend

    SvarSlet