søndag den 24. juli 2011

Moody, trist lørdag.

Lørdag sendte jeg mine tanker til Norge, til alle dem jeg kender deroppe. Både personligt men også de der læser disse sider.


Jeg havde dejligt besøg af havevenner, der med paraplyerne trodsede regnvejret og gik på havevandring. Kaffepause i orangeriet og så kom solen frem.

                               












Resten af dagen var langsom og eftertænksomhed fyldte meget.
Fandt at dagens farve var grøn og der er mos noget af det smukkeste.
Her med faldne kronblade fra rosen Westerland på.



















Jeg har lyttet til noget fantastisk musik mens jeg har siddet og lavet indlægget her, nemlig Il Divo live fra Barcelona.

En passende afslutning på denne dag.


1 kommentar:

  1. Har lige tjekket Il Divo ud og sidder nu og lytter, mens jeg kommenterer. Du har ret: Fantastisk musik - og jeg elsker spansk!

    SvarSlet