fredag den 29. juli 2011

Solskinsblomster.

Det kan man vist godt kalde solhattene, som først i disse dage folder sig rigtigt ud her hos mig. Og det er langt fra alle der er i blomst endnu. Men så er der jo stadig meget at glæde sig til.


Hot Papaya i det tidlige stadie.


Og her i det helt udsprungne stadie.


Denne søde hedder Kim´s Mophead.









Denne dahlia har blomstret længe. Nu har den så pludselig fået en blomst, der afviger meget fra de andre. Den skal få lov til at sætte frø og så såes til næste forår.

Så bliver det spændende at se hvad der kommer ud af det.










Staus i drivhuset lige nu er at fersknerne snart er spiseklare.
Denne sort hedder Mamie Ross.


7 kommentarer:

  1. Hvor er dine solhatte smukke. Lykkefund at der kom en afviger. Det er da glædeligt. Rigtig sommerbilleder jeg bliver glad af at se på.

    SvarSlet
  2. Dejligt med solskinsblomster. Lige det man trænger til på sådan en regnvåd fredag :-)

    SvarSlet
  3. Så fine solhatter og dahlia ,en blir aldri lei av å se på vakkre blomster ,Marit.

    SvarSlet
  4. Kære Helga
    De fyldte solhatte er jeg også faldet for; der er mange spændende : - )
    Kh Birgitte

    SvarSlet
  5. Jeg er blevet temmelig hooked på solhattene og bliver da ikke mindre, når jeg ser dine to smukke eksemplarer :-) Jeg tror, at Hot Papaya kunne være rigtig fin i mit solskinsgule bed -jeg må vist på jagt!

    SvarSlet
  6. Wow - imponerende med din fersken :-) NU må jeg altså få anskaffet mig et træ!

    'Hot Papaya' er en af mine yndlinge blandt de fyldte. Den bliver dog helt rød, når den er fuldt udsprunget.

    SvarSlet
  7. Uh, den Hot Papaya er jeg da også ganske lun på :-) Og din fersken er da lige til at sætte tænderne i. Jeg må vist også på indkøb :-D

    SvarSlet