søndag den 3. juli 2011

Frodighed - eller efter regnen.

Regnen har gjort godt i haven, ihvert tilfælde her i det nordjyske. Tænker på de sjællændere der har måttet stå op til oversvømmelser og ødelæggelser. Underligt at der kan være så store vejrforskelle i så lille et land.




Min stynede guldhængepil står nu som en parasol, og inden længe når grenene jorden. Så klipper jeg dem som en anden frisør.


Liljerne springer ud i disse dage. Denne er den første og flere følger.
Jeg fik vist taget liljebillerne i tide, kan ikke se at der er nogen nymfer på vej til at æde dem.


Clematis Violchenblau klatrer i et dødt blommetræ.
 Et fint klatrestativ om sommeren og en fin skulptur om vinteren.


Dagens rose: The Scotsman.
En dansk rose fra Poulsen Roser 2001. Mange søger jo de blå roser og denne er med i kategorien.


2 kommentarer:

  1. Rigtig flotte billeder.
    Rigtig flot rose: The Scotsman - jeg kan godt lide roser i blå/lavendel farver har i foråret købt rosen "Blue for You" til min samling af roser.
    Ha´en god søndag.
    /Hanne Bente

    SvarSlet
  2. Sukker lidt og kigger på dine fine liljer...
    mine blev spist af harer - havde ellers glædet mig ;0)

    SvarSlet