onsdag den 11. maj 2011

Speciel, ja - køn?

Jeg har nogle sjove tulipaner i min have og de bliver beundret når der kommer havegæster. Jeg købte vist løgene i Tyskland første gang jeg var til plantemarked i Kiekeberg. Meget kan man sige om dem, men de er bestemt holdbare i forhold til mange andre jeg har prøvet.




Fem løg blev sat og fem tulipaner kommer troligt år efter år.
Bemærk at bladene har hvid kant. Det var vist det jeg faldt for.



Disse søde mormoragtige tulipaner sammen med forglemmigej, mere cottageagtigt kan det ikke blive.
Og det er da også den overordnede stil i min have.

Om dette er tysker-løg, husker jeg ikke.
Sansynligvis.



2 kommentarer:

  1. Jeg synes de begge er rigtig fine, de måtte da godt stå i min have :-)

    SvarSlet
  2. De er herlige, de tulipaner.
    Kh Lone

    SvarSlet