onsdag den 22. april 2015

Same Procedure every Year.

Jeg elsker at så mine sommerblomster.
"Same Procedure every Year" er princippet og de trofaste følgesvende skal igen glæde mig henover sommeren. Dem er der en del af, men også nye kommer til hvert forår og skal afprøves.

Først vil jeg præsentere de gammelkendte:


Cerinthe major purpurescens "Gibraltar´s Pride"
på dansk voksurt  


Nasturtium "Black Velvet"
på dansk tallerkensmækker


Lathyrus "Matucana"
på dansk ærteblomst

Mange flere er sået, har spiret tilfredsstillende og efter prikling er de snart klar til livet i haven.
Det er noget af det mest tilfredsstillende at beskæftige sig med her i foråret.

4 kommentarer:

  1. Ja..denne årvisse prosedyren er jo en av vårens fine aktiviteter...som ikke jeg heller kan være for uten:)
    Blir nok timer i veksthuset for meg også denne helgen:)

    SvarSlet
  2. Så fine bilder! Jeg sår også hvert år, erteblomstene sår jeg hvert år, de er så vakre. I år har jeg bl.a. prøvd kjempeverbena, men de skal visst ikke være så lette å få til?
    Besøk gjerne min nye blogg...

    Mange hilsner Ida.

    SvarSlet
  3. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlet
  4. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlet