fredag den 1. april 2011

"Potteplanter" i lange baner.

 Da jeg kom hjem fra GASA i formiddags, havde fragtmanden såmænd lige læsset en palle med flere hundrede nye, små stauder og græsser af. 131 forskellige slags - heldigvis alle pottede op, men mange af dem skal over i større potter snarest.





Det er næsten som juleaften. Og apropos det, kom posten også med en ny plante til mig idag, fra Skanderborg.

Jeg glæder mig til at skulle have hver og een i hånden. Mange i gyldne, mørke/sorte, brogede og ellers specielle farver. Yucca- og agavebladet mandstro, gyldne bregner, gul heuchera, en miscanthus der hedder "Dread Locks" og mange andre .

Så gæt hvad jeg skal lave de næste dage. - Og jeg glæder mig.

4 kommentarer:

  1. Nu er det jo 1. april...!!! Men ellers lyder og ser det da helt forrygende ud... rigtig god fornøjelse ;o)

    SvarSlet
  2. - og så måtte jeg lige checke din profil!! Nååeeee...
    Jamen endnu mere god fornøjelse med ompotningen og hvad der videre skal ske :o) Vejret ser jo ud til at være med dig.

    Ha' en rigtig dejlig 1. april ;o)))

    SvarSlet
  3. Ih, hvor spændende :-)

    God weekend.

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  4. Det lyder vildt spændende, så mange planter vil helt sikkert gøre din have endnu mere spændende :-)

    God arbejdslyst med plantningen.

    Hilsen Vivik

    SvarSlet