torsdag den 8. november 2012

På skovtur og lidt om vinterpyntning.



Jeg elsker traditioner og en årlig tilbagevendende af slagsen, er en weekend i sommerhus med gamle kollegaer. Det er også en tradition, at vi går en lang tur i skoven og langs stranden - uanset vejret.

Sidste weekend var vi så afsted igen og med kurven under armen for at samle ind til vinterpyntning herhjemme. Værtinden samlede også ind, men mente at hun som sædvanlig nok aldrig fik lavet noget af materialerne. Så jeg fik lov til at bruge det indsamlede og lavede denne kurv til hende.

 

 

 

 
Nu har jeg også fået lavet lidt vinterpyntning herhjemme, men det kommer en anden gang.
For jeg får med garanti masser af ideer i weekenden, hvor vi her i Aalborg Havekreds har fået en superdygtig dekoratør til at vinterpynte en have her i Aalborg.
 
Se mere her:

5 kommentarer:

  1. Dette var en kjempe koselig tradisjon!

    Klem vivi

    SvarSlet
  2. Sikke en hyggelig tradition I har og det blev en sød kurvedekoration du lavede til hende. Jeg har haft lyst til at deltage i et arrangement som var her i københavnerkredsen, men nåede ikke at tilmelde mig, det er noget jeg skal blive bedre til i fremtiden.
    Nu til noget helt andet...... Jeg har set at du har Patrinia scabiosifolia i dit sortiment, den har står på min ønskeliste og jeg vil egentlig spørge dig om den er smørgul eller lysere gul?

    SvarSlet
  3. Fint med reminden om haven i Vinterpynt
    Go ide med en "vinterkurv deko"
    den ide stjæler jeg lige ;-))))))

    SvarSlet
  4. Helt vidunderlig kurv - lige min smag :-)

    SvarSlet