onsdag den 11. januar 2012

Det gælder om at holde trit

med ukrudtet. Så tirsdag gik jeg igang med at fjerne en masse af det, efter at jeg havde sået rosenslynger, vel at mærke.
Hyrdetaske i massevis, græs der står og blomstrer nu, mælkebøtter og burresnerre der ikke er visnet ned. Jo tak, der blev da lige fyldt et par spande, som hønsene satte meget pris på at få serveret.




Der blev da også tid til at "rundere" og se på hvad der ellers på vej.
Glæder mig til massevis af små, blå våriris.




Bronzefennikel vokser lystigt og selvsået flere steder.
Det bliver flittigt i diverse madretter.




Patty`s Plum står og ser så sprød ud.
Vidunderligt når den kommer med alle sine flotte og desværre kortlivede blomster.



Fik også pottet en masse selvsåede hornvioler op og sat i drivhus,
Denne fik lov at stå. Det gjorde alle de største og de der er lige ved at blomstre.

Denne er et frøbarn af den sorte Molly Sanderson. Den bliverr ikke sort, kan jeg se.
Derfor stiklingeformerer jeg den, så er jeg sikker på identiske planter.






2 kommentarer:

  1. Ja der er hele tiden nok at se til derude, men vi må glæde os over, at der ikke ligger sne, så det kan lade sig gøre.

    SvarSlet
  2. Super flittigt og dejligt :o)

    SvarSlet