lørdag den 14. januar 2012

Gamle kendinge og nyheder.

De smukke og skønne dahliaer eller georginer kan altid tiltrække sig opmærksomhed. Nogle mere end andre og vi har vel alle vore favoritter. Således også jeg.
I år har jeg flere gamle kendinge på salgslisten sammen med nogle nye. Kendetegnende for dem alle er, at de vil være at finde i min have også. For jeg sælger egentlig ikke nogen planter, som jeg ikke selv vil eje.



Bishop off Llandaff
Karma Choc



Melody Bolero



Karma Naomi



Firepot



Fascination



Karma Prospero



Rose Quartz



Amber Quartz



Osirium



Nuit d Ète

Flere end de viste skal nok snige sig ind.
Som man kan se, er mange af dem enten med mørke blomster eller med mørkt - næsten sort løv - og det er ikke tilfældigt. Det er dem jeg har en stor svaghed for.

Det er heller ikke nogen hemmelighed at jeg er stor fan af Karen Platt´s bøger og især den om de mørke planter "Black Magic and Purple Passion".



4 kommentarer:

  1. Uha nogle fristelser!! Kom også lige til at kigge på dine nye roser på din hp - uha den der Brown et eller andet...

    God week-end!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Hej.
    Hvor er de flotte.
    Dahlie er en herlig blomst. Gode tanker du har om at kunne lide hvad du sælger.
    God lørdag, kigger forbi igen en anden dag.

    SvarSlet
  3. Hej Idehaven!
    Dejlige blomster og planter du præsenterer.
    Hvor finder jeg lige din "butik"?
    Stor hilsen fra Marthe

    SvarSlet
  4. Hej.

    Fysisk bor jeg i Sdr. Tranders ved Aalborg.

    Du kan se mere på www.idehaven.net

    Hilsen Helga

    SvarSlet