tirsdag den 5. juni 2012

Mod ukendt land eller have!



Tirsdag pakker jeg min bil med plantekasser og poser, laver en kande kaffe og en madpakke, og så går det sydpå. Til plantemarked i Geografisk Have i Kolding for første gang. Og jeg glæder mig.

Jeg skal hente nogle bestillinger og så ellers lade spontaniteten råde, eller det man kalder impulskøb!
Og så skal jeg møde nogle nye mennesker - dem som jeg kun kender fra bloggen. Det bliver spændende.

Samtidig håber jeg at jeg også når at se lidt af selve haven, nu da jeg endelig kommer derned.

Så må have og planter passe sig selv til jeg er hjemme igen - sikkert godt træt og med ømme ben.


En ny geranium - Deux Fleurs - er sprunget ud.


Et lille kig på nogle af planterne, som nu er delt op efter farver på løvet.
De mørke, de gyldne og de sølvfarvede..

Slut for nu. En ny og spændende dag venter.


5 kommentarer:

  1. Det lyder som en genial plan - hvis ikke Kolding lå så langt væk for mig, ville jeg helt sikkert kigge forbi og sige hej :o)

    SvarSlet
  2. Sikke en masse dejlige potter. Jeg håber, du kommer hjem med gode sager.

    SvarSlet
  3. The geranium looks great. Mine here on the shores of Lake Michigan have really started to do their thing. I just posted a review of the blooms for May on my Blog, and June looks to be starting off to a great start. Enjoyed my visit to your garden today. Jack

    SvarSlet
  4. ØV altså. Jeg 'traf' dig ikke! Du må være kommet efter jeg gik videre ud i menneske mængden.
    Håber du fik en masse spændende med dig hjem. Der var meget at vælge imellem :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg var først forbi kl. 14.
      Efter lang tids venten på en P-plads var klokken over 12 før jeg var inde. Men der bliver sikkert en anden gang håber jeg.

      Slet