tirsdag den 15. oktober 2013

Oppe i træet sidder


s.. katten og fasanen.


Phoebe - uden vennerne - havde fået øje på en fugl.
Men det måltid forpurrede jeg altså - jeg undskylder. Der var også Whiskas i madskålen.


Det må vist være tilgivelsens blik hun sender mig - ikke?
Jeg er jo trods alt madmor.


Hr. Fasan, velkommen tilbage i haven.
Hvor mange fruer mon han har med i år og regner de med vinterfodring når vinteren strenges?

Måtte da lige høre Young Flowers med "Oppe i træet" - tænk den er fra 1968. Måske ikke helt så hip som dengang, men nostalgiske minder er gode at have.


3 kommentarer:

  1. Katten har da bare været oppe i træet for bedre at kunne se :)

    SvarSlet
  2. ak, nu sidder jeg også og synger "Oppe i træet der sidder sgu jeg..... " jeg kender ikke katte så godt, meeeen er du sikker på at den slemme kat ikke sidder og sig F-ordet :)

    SvarSlet
  3. Haha den gik lige ind da jeg læste din overskrift:)) Jeg tror at fasanen blev glad.

    SvarSlet