tirsdag den 23. august 2011

Hjemmelavet med mere.


Een af mine frøsåede georginer fra sidste år overlevede alligevel vinteren som knold. Den har ligget sammen med en anden, for nu står den og blomstrer sammen med en overvintret Karma Choc som en anden slyngveninde. Så endnu en dejlig overraskelse af den glædelige slags.


Denne krydsning er ganske flot synes jeg.

Mine såede sommerblomster står så flot nu og jeg elsker at have dem hver eneste sommer.


De smukke frøkenhatte. Jeg har kun den ene farve i år.



De hvide stolte kavalerer står flere steder. Øverst sammen med lutter hvide blomster.
Nederst sammen med den mørke berberis. Og de klæder da hinanden, de to.


Flere måneders blomstring leverer denne staudeclematis.



3 kommentarer:

  1. Så fin georgine nydelig farge ,klematis er en av mine favoritter også , Marit.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Du har ret den hvide Cosmos sammen med den mørke berberis er super flot.
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  3. Georginer, zinnia og stolte kavalerer... Tre af mine favoritter! Og så slutter du af med en klematis, der nok er min absolut mest elskede blomst!

    Altså, du har scoret point hos mig...

    SvarSlet