fredag den 26. august 2011

Spøjs fætter med mere.

Jeg har vist sovet i et par biologitimer, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad det er denne søde larve hedder og bliver til. Som barn var jeg meget fascineret af dem og elskede at se dem bevæge sig afsted. Det er mange år siden, men jeg fik mange sjove minder frem da jeg så denne i min have.


Hvem er jeg?


En gammel kurv med torskemund og kløver.
Mere skal der ikke til for at skabe cottagestilen.
Nå jo, og så en gammel vandkande.


Flere gamle potter. De står mange steder som dekorative indslag.


Helt almindelig Sct. Hansurt.
Minder os om at sommeren snart er slut.
Men som den optimist jeg er, tror jeg på en dejlig Indian Summer.







1 kommentar:

  1. Hvid Tigerspinder
    Biologi Hva skal man med det når vi idag har nettet
    se larver her ;-)))))
    http://www.danskesommerfugle.dk/sommerfugle/billeder.php?liste=larve

    SvarSlet